Goedemorgen Kassa,
Ik heb in januari een contract afgesloten bij Vodafone in combinatie met een iphone 5. In het begin had ik in combinatie met mijn HI-simkaart geen enkel probleem. Echter sinds ik op 3 maart mijn Vodafone kaart in mijn toestel heb gestopt heb ik niks anders als netwerk problemen en verbindingsproblemen.
Ik heb bij mij thuis zeer slechte verbinding, in de trein is het helemaal triest en bij mij op werk(SCHIPHOL) is de verbinding ook erg slecht waardoor ik op werk nauwelijks te bereiken ben. Aangezien ik op een kamer in de buurt van Schiphol slaap en 80% van mijn week hier doorbreng is dit nogal problematisch.
Ik heb zelf al de volgende acties ondernomen:
- ik heb inmiddels al 3 keer een nieuwe simkaart ontvangen. Helaas is hierdoor mijn bereik niet verbeterd.
- Ik heb mijn klachten voorgelegd bij de Apple store en deze hebben mij een nieuw toestel gegeven. Wederom mocht dit niet baten.
- op 12 april 2013 om 15:00 heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van Vodafone. Deze hebben een netwerkupdate uitgevoerd. Helaas heb ik hierdoor ook geen beter bereik.
- Ik heb mijn simkaart in een ander toestel gestopt, namelijk een Iphone 3GS. Wederom geen positief effect.
Ik ben al meerdere keren bij een Vodafone winkel naar binnen gestapt maar zij kunnen niks voor mij doen. Ook heb ik al meerdere malen met de klanten service gebeld. Ook deze kunnen en willen niks voor me doen.
Ik heb een klacht ingediend via internet en de conclusie daarvan is dat Vodafone niks voor me kan doen behalve het advies om mijn 3G netwerk uit te zetten. Echter weiger ik dit omdat ik voor een 3G netwerk betaal en dan geen gebruik van een trager 2G netwerk wil maken.
Ik ben momenteel bezig met het schrijven van een in gebreke stelling om mijn contract te laten ontbinden aangezien ik echt geen andere oplossing meer zie.
Kunnen jullie mij helpen? Of hebben jullie nog ideeën over wat ik kan doen?
Ik ben ten einde raad en wil niet aan een abonnement vast zitten waarvoor ik het eerste jaar 35 en het 2de jaar 48 ga betalen terwijl ik alleen maar netwerk problemen heb.
Met vriendelijke groet,
Kevin Acs