BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone netwerk

Bijdrage door gebruiker
25-07-2014
7 reacties
Ik heb al sinds jaar en dag een Vodafone abonnement. Sinds Februari vorig jaar heb ik bij mij thuis in EN om het huis slecht internet van Vodafone (mobiel). hier heb ik al meermalen over geklaagd bij de provider via alle mogelijke wegen. Ik heb ondertussen 3 simwissels gehad en ben 2x van toestel gewisseld (Note 2/Note 2/LG G2) en nog geen fatsoenlijk internet. Volgens Vodafone is de dekking goed en "garanderen ze verder niks"(omdat ik wel veel data op andere plekken gebruik zal het wel goed zijn geven ze in een reactie op mijn klacht aan). Daarnaast krijg ik heel vaak smsjes dat ik gemiste oproepen heb gehad terwijl mijn telefoon ALTIJD aan staat. Vodafone blijft in gebreke, maar ik moet wel elke maand bijna €60,- betalen.


Wat kan ik doen?? Ik wil hier eindelijk vanaf en gewoon kunnen bellen en internetten.

Help?!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.