BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone mobile TV

Bijdrage door gebruiker
27-12-2014
6 reacties
Onlangs ontdekte ik dat er op mijn rekening al geruime tijd een dienst in rekening wordt gebracht: Vfsb mobile tv plus (a 6,57 p/m) Dit terwijl ik deze dienst niet ken, niet gebruik en voor zover ik weet niet heb aangevraagd.
Ik heb met Vodafone (via de Chat) contact gehad, zij gaven aan dat ik deze dienst al per 12 augustus 2012 (!) afneem. Hoe ik me voor deze dienst had aangemeld konden ze me niet vertellen. Het enige wat de beste meneer bleef herhalen is dat dit onder mijn eigen verantwoordelijkheid valt etc.... Ik ben van mening dat Vodafone wel degelijk moet kunnen aangeven op wat voor manier ik hun heb gemachtigd om deze dienst in rekening te brengen. Op deze manier kunnen ze me wel van alles in rekening brengen! Begin december dit jaar ontdekte ik pas dat deze dienst op mijn rekening staat. Ik heb hem daarop gelijk opgezegd via myvodafone. Ook vind ik het ongehoord dat medewerkers in Vodafone winkels je er niet op wijzen dat er zo'n dienst aan staat. Ik heb mijn contract in deze tijd immers al twee keer verlengt in een Vodafone winkel. Nooit heeft een medewerkers mij op deze dienst gewezen. Na dit is incident is mij wel duidelijk dat dit de laatste verlenging is bij Vodafone! Slechte service Vodafone!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.