In september heb ik een nieuw abonnement afgesloten. Vodafone Red. onbeperkt bellen + smsen en 2GB data voor 49euro in de maand.
Gelijk de volgende dag zag ik via de myvodafone app dat het abonnement niet goed was aangezien ik maar 1GB data tegoed had. Hierover gebeld naar de klantenservice die zeide dat ik me geen zorgen hoefde te maken want de andere 1GB stond bij me blox. Maar ik vertrouwde het niet.
Paar weken later kwam de eerste rekening binnen. Tegen de 100euro. Tot de 1gb data werd vergoed. De overige 500mb die ik had verbruikt moest ik voor betalen wat dus niet klopt.
Ik weer bellen met de klantenservice. Vrouw nummer1 zei: Dan moet u niet zoveel op internet zitten ( wat dus niet uit moet maken want ik hoor 2GB tegoed te hebben )
Vrouw nummer2: Nee hoor andere 1GB staat bij u blox, dan heeft u die niet aangesloten. ( Ik weet niks van blox af, dit is gewoon me vaste abonnement )
Vrouw nummer3: Ow ik zie het probleem, zal een nieuwe rekening opsturen.
Ik heb ondertussen rekening binne gekregen van me mobiel en nieuw contract. Maar ik wacht met betalen van alles totdat ik de goeie abonnement heb gekregen waarvoor ik moet betalen.
Na weken wachte en nog maar is bellen werd er steeds gezegd dat de nieuwe rekening opgestuurd werd. Vervolgens kreeg ik alweer de rekening van de maand November binnen. Weer een rekening van tegen de 100euro.
Weer tot 1GB vergoed en alles daarboven moest ik voor bij betalen.
Weer bellen. Weer word er arrogant gezegd dat het mijn schuld is en dat ik maar gewoon moest betalen.
Kreeg ondertussen rekening van 300euro (2maanden + mobiel ) binnen die ik moest betalen en me mobiel werdt afgesloten.
Dan maar is proberen via Facebook. Alles via facebook uitgelegd. daar werd eindelijk begin december het probleem gevonden en hadden ze de 1GB tegoed aangepast naar 2GB. Ook zoude ze de andere rekeningen aanpassen aan het bedrag wat ik daadwerkelijk hoorde te betalen.
Paar dagen later kreeg ik een creditnota binnen. En dat ik zo een 90euro teveel was afgerekend van de afgelope maanden en dat zou ik terug krijgen. Nu heb ik nog helemaal niks betaald dus hoefde ik ook niks terug te krijgen. Ik heb via Facebook gevraagd of ik niet gewoon een overzicht kon krijgen wat ik nu hoorde te betalen dan zou ik dat zo snel mogelijk overmaken. Op 12 december kreeg ik dan een rekening binnen.
Ik had vanaf 9december 10 dagen de tijd om een openstaande rekening van 190,55 te betalen anders zou me abonnement compleet stoppen en zou ik contract breuk plegen. ( wel grappig aangezien hun eerst contract fraude plegen door me 1GB te verkopen voor het bedrag van 2GB )
Maar goed de rekening van 190,55 was me mobiel + de maanden oktober en november werd mij verteld. Als ik dat zou betalen zou de blokkade opgeheven worden.
Ik heb toen maandag de 16de december het bedrag van 190,55 overgemaakt naar Vodafone.
Nu 19 december ben ik nog steeds afgesloten.
Contact gemaakt via facebook.
Nu zeggen ze dat alleen de maand oktober is betaald en nog niet november. ???!??!??
Ook staat er bij myvodafone bij de rekeningen nog steeds de bedragen die niet klopte, die staan nog steeds niet op 49euro.
Ook zou ik de maand december nog niet hebben betaald. Terwijl de maand nog niet eens om is. en ik heb niet eens gebruik kunnen maken van me mobiel dankzij de fouten van Vodafone.
Hou zou ik dut kunnen oplossen aangezien ik momenteel helemaal klaar ben met Vodafone en ze niet fatsoenlijk met een oplossing kunnen komen.