Mijn zoon 16 jr, heeft samen met mij via vodafone, zijn contract verlengd en een iPhone 4 gekocht, wat in januari ingegaan was. Dit werd verkocht met het verhaal, internet vrij. De eerst volgende rekening was 60 euro boven de vaste abonnement kosten + btw, uitsluitend door internet. Wij gingen terug naar Vodafone, daar hoorden we dat het tot 500MB vrij internet was, hij zou een SMS krijgen zodra binnen zijn bundel op 90% zou zitten. Dit had hij wel gekregen maar er niet op gelet (deze info hadden we bij de verkoop niet gekregen) In februari heeft hij helemaal geen SMS gekregen. De rekening van Febuari was nu 80 euro + btw boven de vaste abonnement kosten. Ik vind dat we misleid zijn bij de verkoop, en ze komen de beloften niet na (waarschuwings SMS versturen) Hij zou ook een soort verbinding moeten maken tussen de iPhone en computer (hoorden we de 2e keer) maar dit lukte niet.
Ik vindt verkoop informatie, service de hulp ver beneden de maat. Ik kon zo gauw geen klachten regeling vinden, bovendien vraag ik me af of dit zin heeft.
Hebben wij recht op geld terug omdat hij geen SMS heeft gehad? Kunnen we het abonnement ongedaan maken ?
Hebben jullie een advies ?