hallo,
ik heb op 17-02 een Samsung X660V Prepaid Vodafone gekocht bij de Belcompany. Ze hadden ook dezelfde Samsung X660V Prepaid van T-Mobile maar die was €140,- en die van Vodafone €130,-. Dus ik heb die van Vodafone gekocht want scheelt toch een tientje (als wist ik niet waarom). Ik wilde dus gebruik maken van de infrarood maar de telefoon kan geen foto's versturen en niet ontvangen. Ik ben dus maandag 27-02 naar Belcompany geweest en die heeft hem opgestuurd. Vandaag heb ik hem opgehaalt en Samsung heeft géén fout gevonden. In de winkel heeft de winkelier het met een T-Mobile Samsung X660V geprobeert en ja hoor die doet het! Hij heeft gebelt naar Samsung en die zegt dat Vodafone de functie infrarood heeft uitgeschakelt terwijl er vrolijk in de gebruiksaanwijzing staat hoe de infrarood werkt. Ik heb Vodafone gebelt en het blijkt inderdaad dat die functie is uitgeschakelt en dat ze er niks aan kunnen doen. De winkelier vind het dus ook best lullig en gaat morgen overleggen maar belooft niks, en ik kan ook niet ruilen! Ik ben bang dat er niks uitkomt en er geen oplossing is. Toch vind ik dat ik misleid ben want Vodafone zet wel overal neer dat ze infrarood hebben. Wat moet ik nu doen?:( Ik baal hier echt van, help!!
groetjes Swinda