BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone Glasvezel

Bijdrage door gebruiker
20-12-2014
1 reactie
Eerder dit jaar ben ik overgestapt naar Vodafone Glasvezel omdat zij een op het oog goed alternatief boden voor mijn kabelinternet.
Hierbij beloofde ze (https://www.vodafone.nl/shop/vodafone-thuis/internet/glasvezel/) snel internet bij het gamen zonder last van piektraffic.
Wat wil nu, ik kan niet eens gamen tijdens 1800-2200 uur vanwege packet loss en latency problemen tijdens de routing van mijn connectie. Dit probleem duurt nu al minimaal een week en helaas ben ik lang niet de enige die hier last van heeft (zie Vodafone forum).
Het liefst zou ik mijn contract dat nog 8 maanden loopt ontbinden omdat ik zowel de klantenservice als de duur van dit probleem dermate slecht vind dat ik geen enkel vertrouwen meer heb in een werkbare oplossing.
Kunnen jullie mij adviseren wat in deze het slimste is om te doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.