BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone foutive afsluiting bij abonnement.

Bijdrage door gebruiker
31-03-2016
3 reacties

Bij het online afsluiten en overstappen van een tele 2 abonnement naar een Vodafone RED abbonoment Inc.Iphone 6 is het mis gegaan. Mijn mobiel(Iphone 6) is samen met bijhorende Simkaart (met mijn oude nummer) naar de verkeerde klant gegaan.
Resultaat:
- Mijn oude mobiele nummer kwijt (iedereen die naar mijn oude nummer belt wordt opgenomen door een andere klant die de dupe is van Vodafone's fout)
- Abbonoment kosten die maandelijks worden afgeschreven
- Dreigende aanmaningen van onbetaalde rekeningen.
De 400,- euro die ik bij moest betalen voor de telefoon is wel terug gestort. Maar het Abonement loopt nog wel door. Het is inmiddels 1.5 jaar en het probleem is nog steeds niet opgelost nadat ik met moeite alle Vodafone klantservice afdelingen ben langs gegaan. Ook heb ik tweemaal een Vodafone winkel bezocht waarbij ze me niet verder konden helpen. Nadat ik de klantenservice via facebook had benaderd en het probleem voor de zoveelste keer had uitgelegd kreeg ik het bericht dat er case aan lopen was om het probleem op te lossen. 4 Maanden later kreeg ik een email waarin stond dat de case gesloten was zonder dat vodafone enige informatie gaf wat er nu zou gebeuren. Nadat de case gesloten was is er niks verandert, nog steeds wordt er elke maand abonnement kosten van rekening afgeschreven die ik nog nooit ingebruik heb genomen.
Terwijl ik de laatste afschrijvingen terug aan het boeken ben, vertelde een kennis dat ik hier mijn verhaal moest vertellen voor mogelijke oplossing.

De vodafone klantenservice is moeilijk berijkbaar en heeft na poging nog steeds niks opgelost. Hier wil ik ook niet meer tijd in verspillen.

Heeft iemand een soort gelijk probleem gehad? Zoja, hoe had je dat opgelost?
Tips en ander commentaar is van harte welkom.

Met vriendelijke groet,

Daniel K.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.