BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone en vaste klanten

Bijdrage door gebruiker
06-03-2013
5 reacties
Al 7 jaar ben ik trouwe klant bij Vodafone en aangezien mijn abonnement binnenkort afloopt ben ik eens gaan rondneuzen wat ze me te bieden hebben. Niet veel dus. De abonnementen zijn duurder geworden, ik krijg extra belminuten (die ik helemaal niet gebruik) en mag een mooi bedrag bijbetalen voor de telefoon die ik graag wil.
Een abonnement met weinig belminuten en veel data (wat mij voor de mobiele gebruiker van tegenwoordig niet zo heel vreemd lijkt) is niet mogelijk.
Ik heb dan ook aan de smartphonecrew doorgegeven dat ik geen andere oplossing zien dan over te stappen naar een aanbieder die mij dit wel biedt en kreeg als antwoord dat dat inderdaad dan maar moest.
Als ik vervolgens mijn rekening bekijk, houdt ik iedere maand €25 van mijn belminuten over terwijl ik wel moet bijbetalen omdat ik over mijn databundel heen ga. Ik vind het eigenlijk te triest voor woorden hoe Vodafone met haar trouwe klanten omgaat die al jaren netjes hun rekening betalen.
Iemand anders betere ervaringen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.