Goedemiddag,
Ongeveer 5 maanden terug mocht ik mijn abonnement verlengen bij Vodafone. Dit heb ik toen gedaan op een site: Castle.nl, omdat daar toen een mooie aanbieding was. Dezelfde dag heb ik mijn bedacht (ik wilde ipv een ipad met goedkope telefoon toch liever een nieuwe iPhone) en heb ik de verlenging meteen geannuleerd bij Castle.nl.
Sinds deze dag staat in het systeem van Vodafone dat ik wel heb verlengd en betaal ik dus al 5 maanden voor een abonnement zonder nieuwe telefoon. Ik krijg dus geen nieuwe mobiel terwijl ik hier wel voor betaal.
Ik heb gedurende deze 5 maanden al tientallen telefoontjes gepleegd met zowel Vodafone als Castle. Telkens geven ze elkaar de schuld, van Castle heb ik meerdere mails ontvangen waarin zij aangeven dat Vodafone hun werk niet doet, van Vodafone krijg ik geen antwoord op de mails. En als ik Vodafone bel geven zij aan dat Castle de annulering door moet geven aan Vodafone en dat zij dit niet doen, en Castle zegt dit al meerdere keren te hebben gedaan.
Ik weet niet meer wie ik moet bellen, wie ik moet mailen of langs welke Vodafone winkel ik moet gaan. Op dit moment betaal ik ook al 2 maanden mijn telefoonrekening niet in de hoop dat ik wordt geholpen, overigens ben ik nu afgesloten, en ik vraag me af wie straks deze kosten kan gaan betalen.
Ik wil graag weten welke stappen ik kan ondernemen?
Mvg. Tonia