BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone Dynalogic toestel kwijt geen klantenservice

Bijdrage door gebruiker
03-08-2014
10 reacties
Beste allemaal,

Ik kom hier met mijn vraag/klacht omdat ik via google zag dat er vaak veel nuttige tips/antwoorden worden gegeven.

Sinds vorig jaar heb ik een abonnement bij Vodafone, een Red Super, dus het allerduurste abonnement a 70 euro in de maand.
De service die je daar krijgt is dus zeer slecht te noemen en dat zal ik hieronder uitleggen.

Mijn toestel was stuk gegaan, geen probleem want het was garantie. Via Dynalogic komen ze dan mijn toestel halen en omruilen voor een leentoestel. Mijn toestel bleek niet meer gemaakt te kunnen worden en kreeg daarom een hele nieuwe.
Deze hele procedure duurden bijna 4 weken.

Eindelijk mijn nieuwe toestel binnen en bleek bij aankomst DOA (dead on arrivel) te zijn. Dus ik direct weer naar Vodafone en Danylogic gebeld. Toestel zou weer omgeruild worden de volgende dag. Dus weer 1 hele dag zonder telefoon.

Nu zijn we weer bijna 4 weken verder en heb nog niets vernomen van Vodafone en Dynalogic. Zelf heb ik al heel erg vaak gebeld maar wordt overal opgescheept met zinloze antwoorden: ''sorry meneer, wij kunnen u niet verder helpen''.

Mijn toestel is door Dynalogic kwijtgeraakt, want zij beweren dan de koerier deze nooit heeft opgehaald. Ik heb hier gewoon een ontvangstbewijs van liggen, maar dat boeit Dynalogic blijkbaar niets.
Ook Vodafone kan het weinig schelen want die roepen al 2 weken dat het het probleem van Dynalogic is en niet van hen. Dynalogic op hun beurt zegt dat het een probleem van Vodafone is en willen mij ook niet verder helpen.

Dit gaat nu al een aantal weken zo en ik heb nog steeds geen toestel of een antwoord/oplossing van Vodafone of Dynalogic. Ik vind dit een zeer klant onvriendelijke sercive want geen van beide partijen erkent het probleem en wil mij verder helpen. Ondertussen kan ik wel gewoon al 2 maanden lang 70 euro per maand aftikken voor een service die ik niet kan gebruiken buiten mijn schuld om.

Ik hoop bij dezen dat Vodafone of Dynalogic dit leest en dat er iemand serieus aan de slag gaat hiermee. Want een leidinggevende of iets dergelijks heb ik tot nu toe nog steeds niet kunnen spreken en wordt door de telefonische klantenservice gewoonweg afgewimpeld.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.