BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone de fout in

Bijdrage door gebruiker
18-06-2008
Reageer

Sinds 2 maanden heb ik een abonnement van 27,50 per maandbij Vodafone. De speciale actievoorwaarden bij het afsluiten van het abonnementwaren als volgt: Gratis Sony Ericsson w910 en daarbij 6 maanden lang 50% kortingop de abonnementskosten.

Dit ging bij de vorige factuur goed. Echter, de factuur van juni gaat het mis. Nu wordt er namelijk maar € 8,41 in kortinggebracht, maar 50% van 27,50 is €13,75 en geen €8,41. Ik dus bellen naarVodafone, waar ik de eerste twee keer werd afgebekt en de derde keer te horenkrijg dat in “ het systeem staat” dat ik een korting heb van €10. Ik gaf aandat dit niet waar is. Ik sprak deze dame erop aan dat wat in mijn contractstaat, in hun systeem toch ook terug te lezen is. Mevr

ouw vertelt mij doodleuk dat ze inderdaad ziet staan dat de promotiekorting 50% betreft, maar er niks aan kan doen dat de factuur anders is. Vervolgens vraag ik haar om dit uit te zoeken, waarna ze me 23 minuten in de wacht zet. Ik heb opgehangen. Wat moet ik hier nu mee? Dit accepteer ik niet. Maar bellen heeft kennelijk geen zin.

Iemand suggesties?

Alvast bedankt.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.