Ik heb op 29 maart online een bestelling geplaatst voor een mobiel abonnement met iPhone 4s. Ik heb dit direct betaald middels ideal. Tot zover gaat alles goed.
Ik ontvang direct een order bevestiging en een minuut later een mail dat ik ben afgewezen door de credit assessments afdeling.
Na een telefoontje bleek er al een hoop onduidelijk te zijn aan mijn verhaal. De klantenservice begreep er (nu al) niets van.
Na twee weken over en weer mailen met de credit assessments afdeling ben ik toch goedgekeurd. Het bleek om een fout aan de kant van Vodafone te gaan.
Naar aanleiding van bovenstaande heb ik getracht mijn bestelling alsnog door te laten gaan. Dit was op 20 april. Ik had een korting bedongen van 25 euro op mijn toestel.
5 minuten later ontving ik een mailtje van de verkoopmedewerker dat ik geen korting kon krijgen omdat ik reeds betaald had. Hierop heb ik besloten van Vodafone af te zien. Ik heb dit aan de verkoopmedewerker gemaild en hij heeft de annulering op 23 april via de mail bevestigd.
Er gingen weer weken overheen. Ondertussen heb ik contact gehad met de twitter webcare en die gaven aan dat mijn zaak op de juiste afdeling was en dat het een kwestie van tijd was.
Vandaag 25 mei besloten om maar weer eens te bellen.
In dit gesprek bleek dat er helemaal niks bekend was over het feit dat ik mijn geld retour zou krijgen. Nee mijn bestelling stond er nog steeds, er was helemaal niets geannuleerd, nou geen echte bestelling maar er stond 'iets'. En dat 'iets' kon niet door de medewerker geannuleerd worden omdat het buiten de 7 dagen bedenkingstijd viel.
Mij werd geadviseerd om een brief te schrijven zodat mijn 'iets' geannuleerd kon worden en ik mijn geld zou kunnen terugkrijgen. HELP!! Ik ben een heel rustig persoon maar vodafone heeft mij hiermee behoorlijk op de kast weten te jagen. Ik heb nergens voor getekend, ik heb wel betaald, nu moet ik achter mijn geld aan en brieven gaan schrijven? Please..