Ik heb pas een Vodafone abonnement afgesloten voor twee jaar. Thuis heb ik binnen zelden bereik. Ik woon gewoon binnen de bebouwde kom.
Deze klacht doorgegeven aan Vodafone, maar zij willen verder niets doen, Vodafone garandeert alleen bereik buitenshuis blijkt ergens in de voorwaarden te staan.
Ben ik nu verplicht twee jaar kosten te betalen voor iets wat duidelijk niet werkt?