BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone bellen en internet

Bijdrage door gebruiker
18-12-2014
6 reacties
Ik ben in november een nacht in Belgie geweest (belgisch netwerk gehad). Sinds thuiskomst konden mensen mij niet meer bellen en kreeg ik ook geen voicemail berichten. Er is een reset gedaan, wat een week heeft geduurd. Daarna kon ik weer gebeld worden maar bleek mijn 4G niet meer te werken. Uiteindelijk terug naar winkel gestuurd. Daar alles na gekeken maar bleek toch probleem bij Vodafone te liggen. Ze zijn 3 uur in de winkel bezig geweest met Vodafone en vervolgens zou Vodafone een week testen uitvoeren. Dit is gebeurd, nu doet mijn 4G het weer, maar kan ik wederom niet gebeld worden en niet altijd bellen. We zijn nu 6 weken verder en ik kan telkens mijn verhaal opnieuw doen.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken.
(Heb al veelvuldig contact gehad met Vodafone en een klacht ingediend, maar dat brengt me geen stap verder bij het bereikbaar zijn).
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.