Sinds deze maand kan ik mijn abonnement bij Vodafone weer verlengen. Dit was/ben ik ook van plan, maar of dit bij Vodafone zal zijn weet ik nog niet.
Na veel zoeken op internet had ik een telefoon gevonden die ik wel zou willen bij mijn verlenging.
Helaas bleek op de site waar ik het zag staan twee bedragen te staan die je moest bij betalen.
Wat bleek nu: een nieuwe klant hoeft maar €50,- bij te betalen en ik als trouwe vodafoneklant(heel veel jaren al bij vodafone) moet €170,- bij betalen!!!!
Na veel gebeld te hebben met vodafone eindelijk iemand gevonden die navraag voor mij ging doen hier over.
Wat was het antwoord van vodafone: Dit zijn nou eenmaal de regels die ze maken en daar moet iedereen zich aan houden.
Dit was niet het antwoord wat ik verwacht had van Vodafone, want op deze manier verplichten ze trouwe klanten over te stappen naar een andere provider.
Mijn vraag is dan ook mag dit zomaar en kan ik hier iets tegen doen?