BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone

Bijdrage door gebruiker
25-04-2022
11 reacties

Beste allemaal!


Ik maak gebruik van een mifi kastje, hiervoor gebruikte ik eerst het onbeperkte abbonement van Vodafone. Vodafone viel hierin erg tegen. Dus ik heb een ander abbonement bij een andere provider afgesloten.

Helaas zat ik vast aan een contract van dacht ik 2 jaar. Terwijl ik de simkaart dus helemaal niet gebruikte.. Dat terzijde.

Blijkbaar was het Vodafone contract voor 1 jaar ipv 2. Hier ben ik dus achter gekomen. Ik betaalde nu al sinds augustus tot nu. (April) elke maand voor een abbonement die al afgelopen is.

Ook heb ik geen enkele mail van Vodafone mogen ontvangen. Dat of -mijn contract bijna verloopt -mijn contract verlopen is. Ect.

Helemaak niks...


Zou ik hier nog wat mee kunnen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.