BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone

Bijdrage door gebruiker
20-07-2016
5 reacties
Hoi allemaal,

Injanuari 2016 heb ik mijn abonnement verlengt voor 2 jaar.
Ik heb eenVodafone Red Super abonnement afgesloten.
Toen zat er in het abonnement: 6GB data (dit was het maximale dat ze toen aanboden), onbeperkt bellen/smsen voor 60 euro per maand (inclusief toestel)
Nu zit er in het Vodafone Red Super abonnement 12GB data, onbeperkt bellen/smsen voor 36 euro per maand (met een nieuw toestel komt er 24 euro per maand bij), waarmee ik alsnog op 60 euro per maand uitkom.

Nu wil ik graag de 12GB variant hebben aangezien ik veel internet gebruik en ze dit toen niet hadden. Dit staat onder dezelfde naam als mijn abonnement, maar ik krijg dit niet.
Staat Vodafone in haar recht om mij op 6GB te houden en me niet de mogelijkheid te geven om 12GB te gebruiken?
Ze hebben de namen niet gewijzigd, alleen de inhoud van het pakket.


Ik heb contact gehad met Vodafone, zij geven aan dat ik mijn toestel af moet kopen a 480 euro en dat ik eenmalig 25 euro moet betalen om hier gebruik van te maken. 25 euro eenmalig als administratiekosten ofzo zou ik nog accepteren, of als mijn maandbedrag iets omhoog gaat. Dit vind ik echter een te gekke oplossing.

Maar misschien zie ik het te negatief, dus graag wat feedback aub :)
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.