Hebben jullie ook problemen me Vodafone?
Ik wil mijn abonnement verlengen.Niets aan de hand denk je dan.
Maar ten eerste werkt de site niet ,op een gegeven moment bij het bestellen treed er steeds een fout op.Dan maar bellen met de klantenservice. Dat duurt erg lang en als ik iemand aan de lijn heb , word mijn telefoonno. genoteerd en zullen ze me terug bellen. Niet dus. Dit duurt al reeds 5 dagen.
Ze willen of kunnen niets verkopen..