Geachte experts,
Ik ben op 6-10-2005 overgestapt van T-mobile naar Vodafone nooit moeten doen (maar ja).
Nu is het volgende het geval ik heb een UMTS abonnement genomen en nu heb ik sinds de ingang daarvan alleen nog maar ellende ermee gehad. Bellen en gebeld worden is niet tot niet normaal mogelijk. Ik krijg in mijn brieven tot antwoord dat het aan mijn omgeving ligt waar ik woon. Nou met mijn T-mobile toestel kon ik in mijn kelderkast gaan staan en nog normaal bellen.
Mijn vriend heeft een nokia toestel van Vodafone en geen problemen.
Ik heb al 4 brieven verzonden, 10 keer de klantenservice gebeld en 4 keer bij de citypoint langsgeweest. O ja en 1 keer mijn toestel ter reparatie verzonden naar Samsung.
Dit alles leidde tot nul op mijn vragen en klachten.
Wat moet ik nu doen ik zit nog ruim anderhalf jaar vast aan dit k**-abonnement en ben een beetje aan het eind van mijn latijn. Ik sta nu op het punt om naar geschillencomissie te stappen.
Aub help mij met deze kwestie.
Gr.
Sabrina1981
Ps. Mijn dekking was optimaal zei de klantenservice