BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone

Bijdrage door gebruiker
04-01-2012
1 reactie
Besten,

In december werd ik gebeld door Vodafone of ik mijn contract wilde verlengen. Ik vroeg de verkoper wat zij te bieden hadden. De beste meneer vroeg mij wat ik wenste. Vervolgens aangegeven dat ik voor 1 jaar een abonnement wilde met een gratis Iphone 4.

Hij zei dat het er bij een 1 jarig abonnement voor een Iphone altijd betaald moet worden voor de telefoon, maar omdat ik al langer dan 5 jaar bij Vodafone vaste klant ben, hij een mooie aanbieding kon doen. Deze luidde als volgt: 'Een abonnement van 1 jaar voor bellen, sms en web. Dit abonnement zou 34,50 gaan kosten, met een korting voor de eerste 3 maanden van 50%. Voor het abonnement kreeg ik 200 minuten en 400mb internet. Plus dus een Iphone 4 voor 0 euro.

Ik gaf aan dat ik er nog even over moest nadenken en of meneer mij kon terugbellen. Zo gezegd, zo gedaan, en op 29 december belde hij me terug. Ik besloot om de deal aan te gaan en meneer nam de overeenkomst op op tape. Dezelfde avond checkte ik mijn mail en daarin stonden twee mailtjes van Vodafone. Eén over een abonnementswijziging en één over de nieuwe telefoon die ik zou gaan krijgen, en het bedrag dat ik daarvoor nog moet betalen. Dit was 209,00 euro en geen 0 euro zoals de afspraak was. Daarnaast klopte het gewijzigde abonnement ook niet, want er staat in de wijzigingsmail dat ik 4 maanden 50% betaal voor mijn abonnement. Wat ik met meneer had afgesproken was 3 maanden.

De volgende dag (30 dec) direct gebeld met Vodafone klantenservice. Zij maakten er een notitie van en de desbetreffende persoon met wie ik had gesproken zou spoedig contact met mij opnemen. Dezelfde dag niets gehoord. Vervolgens werd op 2 januari de telefoon bezorgd en ik heb toen onmiddellijk weer gebeld naar Vodafone. Zij zouden de verkoper weer mailen met het verzoek zsm te bellen. Vandaag woensdag (4 januari) nog steeds niks gehoord. Daarom weer gebeld en ik werd door een medewerker een beetje uitgelachen, omdat het volgens hem sterk leek dat je bij een abonnement een gratis Iphone krijgt. Ik kreeg vervolgens het advies om het toestel terug te sturen. Wel zou de persoon van de klantenservice, na aandringen, een mail sturen naar de verkoper waar ik mee had gesproken om mij alsnog te bellen.

Ik denk dat ik morgen de telefoon maar weer retourneer aan Vodafone. Had hem liever gehouden, maar dan wel voor wat ik ben overeengekomen met Vodafone. Mijn vraag is of iemand hetzelfde probleem heeft gehad met Vodafone? En of het na retournering goed is afgehandeld?

Met vriendelijke groet,

Sai

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.