Ik las op onder andere dit forum veel over dezelfde klacht die ik had met mijn Samsung Galaxy S3. Namelijk dat het beeldscherm steeds bevroor tijdens mailen of soms bij andere apps.
Na de fabrieksinstellingen teruggezet te hebben en nog geen resultaat op advies van T-mobile de telefoon opgestuurd naar de reparatiedienst.
Na hem opgestuurd te hebben naar Dynafix, kreeg ik mijn telefoon terug, met een briefje dat het 0 euro kostte, maar dat het maken ervan buiten de garantie valt omdat er vochtschade is geconstateerd. Hiervan heb ik na een telefoontje een foto gekregen en er is inderdaad wat oxidatie te zien. MAAR.... Ik ben nooit in aanraking
geweest met water, dus hoe dit gebeuren kan is mij een raadsel. Blijkbaar (ook als lees op radar bijvoorbeeld) is het ontwerp van de S3 toch echt heel slecht en kan bij vocht in keuken, badkamer, telefoon bij oor houden etc etc gewoon vochtschade optreden, ook bij het gebruik (zoals ik altijd heb gedaan) in een hoesje ter bescherming.
Ik zag dat hier zelfs ook een tv uitzendig aan gewijd is, dus ik ben zeker niet de enige!
Triest natuurlijk, maar ik dacht...dan maar wachten op de nieuwste update die in oktober komt en misschien dat het dan toch allemaal nog werkt want ik kreeg ook geen alternatief geboden om hem tegen betaling te maken! Niet te repareren is het enige advies?
Bij het starten van mijn telefoon bleek al snel dat nu ook het touchscreen na deze "kijk"operatie het niet meer deed. Dat was voorheen absoluut niet het geval.
Ik kan er nu helemaal niks meer mee.
Jullie begrijpen vast wel dat ik nu toch wel ~heel erg boos ben! Een telefoon die eerst wat kleine mankementen vertoonde nu terugkrijgen zonder een advies, of reparatie tegen betaling en veel kapotter dan hij was.
Wat nu???