hallo beste mensen,
Heb vista op nieuwe laptop lopen. en mediaplayer 11.
Wanneer ik een MP 3 bestand aanklik zou normaal Mediaplayer moeten opstarten en muziek beginnen af te spelen...dit gebeurt helaas niet.
Als ik met verkenner naar MP3 bestand ga en rechter muisklik klik en zeg uitvoeren met....en dan klik naar Mediaplayer en OK..gebeurt daarna nog steeds niets.
Open ik mediaplayer en browse naar het liedje speelt het af maar neit met aanklikken wat ik oner Xp gewend was.
Tips zijn welkom
Gr ben