Hallo mensen,
Mijn vraag is wat kan ik nou doen aan al die rare mailtjes,ik blokkeer als een gek maar ze blijven steeds maar weer binnen komen,iedere keer zit me mailbox er weer vol van,steeds weer met andere namen soms hele rare e-mail adressen.En dan gebruiken ze zelf mijn eigen e-mailadres ik snap er echt niets meer van,wat hebben ze eraan???