Sinds enkele weken wordt ik lastig gevallen door een windows Pop-up "Kies Applicatie", zonder dat er enige activiteit op de PC plaatsvindt. Ik kan dan kiezen uit een rijtje grafische applicaties. Als ik een van de applicaties start wordt echter geen plaatje weergegeven. Als ik de router uitzet (geen internetverbinding) heb ik geen last van de pop-ups.Ik zit dus achter een NAT-router (met ingeschakelde firewall, voor wat dat waard is), en een softwarematige firewall en heb een up-to-date virusscanner draaien.Ad-Aware,Spybot en PestPatrol melden geen ongeregeldheden. In het startup-lijstje staan geen onbekende programma's.Herkend iemand dit probleem?