Ik krijg een waarschuwing van mijn Avira antivir Premium (gratis) dat er een virus op mijn pc zit met de vraag what to do?.
Ikzelf weet helemaal niets van die dingen en heb momenteel niemand in de buurt die me kam helpen. Wat moet ik nu doen?
Ik heb toch niet voor niets een Beveiligingsprogramma op mijn pc gezet. Men zei dat dit forum dat dit een van de beste was. Verder heb ik cc cleaner.en mailwasherprogramma. Is dit niet genoeg? of misschien teveel? Bijten ze elkaar dan misschien en dat ze daarom niet goed werken?
Het enige dat ik merk is dat mijn muis (vinkje) steeds wegvliegt als ik ergens op wil klikken. En dat ik op sommige sites wat trager op kom.
graag wijze raad.