IK kan geen videogesprek voeren met MSN mijn webcam stat goed afgesteld maar als ik een videogesprek wil maken zie ik in mijn scherm een rood kruis ten teken dat mijn cam niet meer werkt mijn gesprekspartner ziet me dan ook niet terwijl hij het altijd goed gedaan heeft. Wie kan me helpen