Hallo,
Ik heb met mijn canon 600D een videofilm opgenomen maar als ik het geheugenkaartje in mijn laptop doe speelt hij erg vervormde beelden af.Op het schermpje van de camera speelt hij wel goed. Kan iemand mij vertellen of ik iets aan de instelling van mijn laptop moet veranderen?
Met vriendelijke groeten, W.Termaat