BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verzekering mobiel

Bijdrage door gebruiker
15-03-2007
2 reacties

Twee jaar geleden eenmobiel gekocht en deze verzekerd voor 6 euro per maand via Harmony Service Center.Eigen risico is 35 euro. Nadat de telefoon is gekocht volgt al gauw problemen. Telefoon is in reparatie gegaan en heb een leentoestel gehad. Prima geregeld. nu twee jaar verder is de telefoon niet meer te repareren en krijg via de verzekering een nieuw exemplaar. Geweldig!! Krijg ik vandaag tot mijn verbazing bericht dat mijn verzekering per direkt is beeindigd omdat er nu twee keer een claim is gehonoreerd. Na telefonisch contact met HSC bevestigd met dit, en dat de verzekeringsmaatschappij dit mag doen zonder aan te geven waarom. Inmiddels in de afgelopen twee jaar ruim 250 euro betaald aan premie en eigen risico. Alsklap op de vuurpijl is voor maart nog wel de premie geincasseerd maar de verzekering beeindigd per 12 maart. WEL JAAA...Ik vraag mij af waar verzekeringen nog voor zijn. Wie heeft hier ook negatieve ervaring mee.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.