BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

vervroegd opzeggen vodafone probleem

Bijdrage door gebruiker
06-08-2015
37 reacties
Op 27 juli 2015 heb ik een aangetekende brief gestuurd naar Vodafone om mijn abonnement per direct op te zeggen en dat ik een uitkoopregeling wil.

2 weken later bel ik hun op.
Ze zeggen dat ze mijn aangetekende brief hebben ontvangen,
maar ik had hun brief moeten gebruiken die op hun website staat.
Nu stoppen ze pas met het abonnement eind van het jaar.!

Nu is mijn vraag dit is toch niet wettelijk wat ze doen?

Ik heb toch al een brief gestuurd en aangegeven dat ik per direct weg wil en een uitkoopregeling wil, alles staat erin?

Volgens Anouk van de klantenservice is dit hun manier....
een manager mocht ik niet spreken , en uiteindelijk heaft Anouk de lijn verbroken.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.