Vaak als ik een website bezoek krijg ik menuutjes met vervelende reclames van wedstrijden, winnen van tv's soms ook porno e.d.
Nu ook weer: U bent een geselecteerde winnaar. Ik trap daar natuurlijk niet in, maar toch als je toevallig eens geen erg in hebt dan zit je weer ergens aan vast natuurlijk.
Dat vind ik erg storend. Hoe kom ik daarvan af??