BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

vervangen van game

Bijdrage door gebruiker
21-02-2005
3 reacties

4/11/2004 heb ik bij Bolcom via internet een pc game gekocht.Bij het installeren van deze game traden problemen op die te wijten waren aan fouten in de software.Ik heb de fabrikant van de game (Electronic Arts) gebeld en uit dat gesprek bleek dat meer mensen dezelfde problemen hadden ondervonden. Er werd mij aangeraden de game te retourneren, waarna ik een nieuwe game zou krijgen toegestuurd.Op 11/11/2004 heb ik de game gerourneerd met een begeleidend schrijven, waarin ik heb omschreven wat de problemen waren en er tevens het aankoopbewijs van Bolcom bijgedaan.Na een aantal weken ben ik bij EA gaan informemeren, hoe de stand van zaken was(a raison van ,45 euro per minuut)Na een aantal telefoontjes kreeg ik half december een briefje van EA waarin werd medegedeeld dat het toezenden van de defecte game vertraging had opgelopen, maar dat men er van overtuigd was de volgende week (voor de Kerstdagen)de nieuwe games weer op voorraad te hebben, waarna er zo snel mogelijk een exemplaar zou worden opgestuurd.Eind januari heb ik nog maar eens een aantal belminuten aan gewaagd en kreeg een of ander warrig verhaal waar geen touw aan was vast te knopen.Kunt u mij informeren hoe ik hier verder mee om moet gaan?Ook heb ik Bolcom nog gebeld en gemaild, maar die verwijzen naar de fabrikant.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.