BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

vervangen laptop

Bijdrage door gebruiker
27-12-2013
20 reacties
Hallo, ongeveer 2 jaar geleden heb ik een laptop gekocht bij dell, betreffende een XPS l502x.
Met deze laptop heb ik veel problemen gehad en na deze 3 keer te hebben terug gestuurd en na lang aanhouden heb ik uiteindelijk een nieuwe laptop gekregen.
Ik ben opgebeld en de nieuwe specificaties van de laptop zijn mij doorgegeven, althans bijna alle specificaties.
Ik heb een ander XPS model gekregen met mindere boxjes, terwijl dit juist een van de redenen was waarom ik de vorige laptop heb gekocht. Volgens Dell zijn alle specificaties beter.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Verder is er ook na een week de laptop te hebben een barst in mijn scherm ontstaan. Dit is gebeurt wanneer de laptop dicht zat. Ik ben er zeker van dat het niet door stoten is gebeurt. Nou heb ik op internet gelezen dat het scherm te strak kan zijn gemonteerd en dat door de spanning er een barst kan ontstaan. Hierbij geeft Dell als antwoord dat het mijn eigen schuld is.
Ik kan het scherm laten maken voor 637 euro wat ik ook een absurd bedrag vind.
Ook hier is de vraag welke stappen ik het best kan nemen?

Ik hoop dat het bericht duidelijk genoeg is en dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!

Luc
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.