BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Versatel zegt KPN abbonoment niet op

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
17-01-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Wij hebben versatel genomen omdat zij beweren adsl+telefoon+voetbal aan te bieden, waarbij wij alleen nog van hen een rekening krijgen.

in november is er geinstalleerd en het werkt naar voldoening. alleen krijgen wij nu van de kpn een rekening voor het belbasis abonnement voor januari en februari. na navraag bij versatel blijkt dat het nummer nog niet geporteerd is en dat wij daarom nog via kpn bellen. zij geven mij nu een ingewikkelde handleiding hoe ik zelf dat nummer moet porteren, maar daar heb ik helemaal geen zin in (en geen verstand van ook...)

versatel is toch zelf verantwoordelijk voor het porteren van dat nummer? ik bedoel ik kan kpn niet kwalijk nemen dat zij dat bedrag hebben gefactureerd, maar ik vind niet dat ik dat bedrag moet betalen.

weet iemand wat wijsheid is?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.