Fair is fair, Versatel heeft haar belofte na langdurig touwtrekken eindelijk waargemaakt.
Op donderdag 12-01-06 zou ik de aangetekende brief verzenden, kreeg echter woensdag een telefoontje dat er vrijdag op de achtermiddag een monteur langs zou komen om mijn problemen te bekijken. De beste manzag gelijk dat mijn modem niet in orde was. Vraag mij niet hoe hij het wist maar het was zoiets als een zwakke INET led en de frequentie waarmee het INET ledje stond te knipperen. De monteur ging naar zijn auto om een nieuwe modem te halen. Na installatie en update van firmware was mijn Internet connectie stabiel en is ook niet meer verbroken geweest sinds te installatie. Mijn telefoon blijft beschikbaar en de decoder werkt naar behoren. Dit was al de zoveelste modem die defect was zei hij. Eindelijk een positief resultaat, alhoewel ikzelf in een vroeg stadium al aangaf dat ik een nieuw modem eiste.
Vervolgens heb ik rekening@versatel.nl een e-mail geschreven dat ik, gedurende het begin van de installatie tot het vervangen van de modem, niet voor de 100% volledig mijn internet heb kunnen gebruiken. Ik eiste dan ook een refund van Versatel omdat deze in gebreke is gebleven. 3 dagen na het verzenden van mijn e-mail kreeg ik een e-mail terug van Versatel waarin ik een creditering van 80 euro's kan ontvangen. GOOD WORK.
Eindelijk heb ik nu een verbinding die 100% werkt. Zoals het hoort! Kortom, geef de moed niet op en zet vooral door, de beloning komt dan wel.
groetjes van een vrolijke internetter bij Versatel,
Sander Loderus