Ik heb sinds eind November het pakket van Versatel
4MB verbinding en gratis bellen
De internetverbinding of dat 4MB is kan ik niet controlleren maar bellen.....
sinds de hele maand december en tot op vandaag kan ik niet bellen als ik dat wil
Als ik de hoorn op neem heb ik meerdere keren GEEN kiestoon dan wel.
Je moet dan de modem resetten en uitzetten en soms doet ie het dan weer
Over de maand december heeft Versatel me toegezegd uit coulanse de nota te verrekenen met de volgende periode
Je moet toch niet hoeven hobby-en om te kunnen telefoneren. Ik vind een telefoon kan van levensbelang zijn daar moet je op kunnen vertrouwen. KPN kan dan duur zijn maar je had wel altijd verbinding, jammer genoeg heb ik vasteaansluiting van KPN opgezegd kan zijn dat ik daar spijt van krijg
Ik heb nu officiele klacht van gemaakt bij de klantenservice middels een e-mail
Ik zou eigenlijk graag in het Kassa programma aandacht voor willen hebben met al die problemen van die providers vandaag de dag
Maar hoe doeik dat