BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Versatel

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
28-02-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Wij hebben een abb. van Versatel nu is er al 2 x een adabtor verbrand van de modum. Versatel gebeld antwoord ze sturen zo spoedig mogelijk een monteur. De 1 x was dat vrij snel de tweede maal duurde het 7 weken. dat wil dus zeggen 7 weken geen tv,telefoon en geen internet. veel gebeld met ons mob.maar het antwoord bleef we sturen zo smoedig mogelijk een monteur. de laaste maal dat we belde nu 1 week geleden krijg ik een juffrouw aan de telefoon weer eens uitgelegd wat het probleem is en als ze er niet gauw wat aan gaan doen ik het abb. wil opzeggen.Antwoord van die muts was dan moet U dat maar doen.mijn man belde die zelfde dag ook nog eens kreeg daar een jongeman aan de telefoon probleem nog eens uit gelegd aan die jongen en ja hoordie zelfde dag werd er gebeld door versatel er kwam een monteur binnen 2 dagen he he

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.