BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Versatel

Bijdrage door gebruiker
07-01-2006
2 reacties

Ik woon in Purmerend, en heb een compleet Family-pakket bij Versatel. Dat wil zeggen, internet, telefonie en een decoder.

Ik ben lid sinds november vorig jaar, en nu, na ruim 2 maanden ben ik genoodzaakt om via mijn rechtsbijstand het abbonnement op te zeggen. Versatel voldoet niet aan het contract, omdat ik eigenlijk al sinds begin december problemen heb, met , vooral, mijn telefoon, deze is meerdere dagen geheel weg, of voor vele uren of hele dagen. Dit door een storing in Purmerend, zegt men. Na vele mails, en een aangetekende brief, waarvan ik na een week, nog steeds niets teruggehoord heb, ga ik dit dus verder aan mijn rechtsbijstand overdragen. Ook door de a-sociale manier waarop je behandeld wordt, tijden lang op de klantenservice wachten, niemand echt te spreken krijgen, geen antwoord op mails, ben ik het zat, zijn er mensen die dit probleem ook bij een provider hebben, danwel bij deze firma?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.