BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vermeende KPN storing

Bijdrage door gebruiker
02-02-2011
1 reactie
KASSA
Geachte heren,dames,
Sinds ik op 25 februari jl. uit het buitenland ben teruggekeerd merk ik niet over het internet en vaste telefoonverbinding te kunnen beschikken.
Op de brochure van “Online” staat vermeldt dat de kosten voor bellen met de Klantenservice 0,15€ per minuut zijn. Toen ik belde vanuit mijn mobiel, omdat telefonie en ook internet zijn uitgevallen, vernam ik via ingesproken bericht dat de kosten 1,75€ per minuut zijn, en dit ook effectief heb bemerkt aan mijn beltegoed. Vervolgens liet ik een vriendin voor mij bellen die mij zei dat personeel van Online haar wist te melden dat er een KPN storing was in het netwerk en dat deze uiterlijk op 11 februari as. veholpen zou zijn. Dit gesprek duurde bijkans 40 minuten waarvan een ruwe schatting mij op 70 € brengt.
Ik betreur het een dergelijke verwarring te moeten bespreuren en ook dat ik steeds vanuit een internetcafe een beperkt aantal zaken moet vervullen teneinde het overzicht op mijn leven niet te verliezen. Het klinkt dramatisch, maar wellicht weet u zelf ook dat door de overheid e.a. het gestimuleerd wordt om digitaal te gaan.
Vanuit mijn netwerk verneem ik dan ook weer van diverse kanten dat verschillende aanbieders nieuwe IP adressen aanmaken en dat dit de ware reden van het platleggen van het netwerk is. Ik voel mij ernstig gedupeerd en voor het lapje gehouden…Dit heeft geen pas!
Graag uw interventie in dezen.

Alsvast mijn dank en met vriendelijke groet,

Patrick Wong Loi Sing




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.