BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

verlengen telefoon abonoment

Bijdrage door gebruiker
24-12-2004
2 reacties

ik heb mijn mobile telefoon abonoment bij kpn verlengd op 26 november 2004 de kpn zou mij een nieuw toestel sturen ik een week gewagt maar geen toestel gekregen dus weer gebeld er was iets misgegaan er moest een onderzoek worden in gesteld dat duurde 14 dagen dus ik wachten daar na weer gebeld het toestel was kwijt geraakt dus zouden ze een andere sturen voor de kerst maar weer niets ik weer bellen ze zeiden dat ik niet zo moest zeurenik boos en zei dat ik de verlenning niet meer wou dat ging niet ze zeiden wacht maar op uw toestel in tussen heeft de kpn wel de kosten van mijn rekening af geschreven wat moet ik nu doen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.