BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verlengen abonnement van KPN – verkeerd geadviseerd

Bijdrage door gebruiker
13-03-2009
3 reacties

Goedemorgen,

Gisterochtend heb ik bij de Phonehouse een verlenging van mijn KPN abonnement afgesloten. Bij mijn bundel van 27,50 per maand zou ik een internet bundel krijgen, die de eerste 12 maanden gratis en vervolgens 2,50 per maand zou kosten. Nou zag ik gisteravond dat die internetbundel geen 2,50 maar 10 euro per maand kost. Ik vind dat een behoorlijk verschil. (Op het contract stond alleen 12 maanden gratis en geen bedrag vermeld.)

In principe denk ik niet dat ik het internet op mijn mobiel ga gebruiken, ik heb op het werk en thuis internet en zit verder altijd in de auto waar ik dan ook geen handen vrij heb. Vind het daarom ook zonde om daar 120 euro voor te gaan betalen.

Is het nog mogelijk om dit abonnement aan te passen en dus het mobiel internet te verwijderen, ik ben in principe gewoon door de verkoper voor de gek gehouden over de kosten?

Het contract is trouwens wel meteen gisteren ingegaan.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.