BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

verlengen abonnement + klantenservice telfort

Bijdrage door gebruiker
08-08-2011
2 reacties
Kreeg begin juli bericht dat ik mijn abonnement bij Telfort kon verlengen per 1-9-2011.
Ondanks dat ik dit abonnement eerder stop had gezet,dacht ik "ach ja..waarom niet" .Bovendien in deze vakantietijd kom ik zelf ook wat in de knel met de bezorging van een eventuele telefoon.
Dus gebeld naar de klantenservice met een vraag of de telefoon dan binnen een paar dagen zou kunnen worden bezorgd..
Ja de door mij uitgezochte telefoon was voorradig en ik zou eenzelfde abonnement krijgen als dat ik tot nu toe had. En dat was: 150 belminuten en 25 (of 30??) SMSjes.
Geen internet!!!!
Wat schets mijn verbazing een dag later? Ik kreeg een belbundel van 100, 25 SMSjes en1MB.

Wederom de klantenservice (0,10cent p.minuut)gebeld, waarna weer allerlei vragen over geboortedatum etc.etc voor 0,10 cent per minuut en dan eindelijk het antwoord van Telfort: .
"Jammer kunnen we niet meer veranderen, moet eerst naar het hoofdbureu alvorens we dit kunnen anuleren (en of dit wel kon worden geanuleerd). En als ik boos wordt, en zeg dat zij de fout hebben gemaakt en een ander abonnement hebben afgesloten dan was afgesproken: Jammer maar helaas.
Ga weer enkele weken weg, heb nu geen telefoonaansluiting voor 1 september, heb de telefoon die kwam niet aangenomen en gezegd dat die maar retour moest en ook een aangetekend schrijven gezonden naar Telfort. Want dit doet voor mij besluiten ;ECHT NIET MEER VERDER TE GAAN MET TELFORT.,


Tenslotte: Als ik de aangetekende brief ook per mailformulier van mijn Telfort wil sturen dan blijkt dit er ook al uit te liggen, als ik die beruchte klantenservice mag geloven.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.