BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verkooppraktijken GSMweb

Bijdrage door gebruiker
15-07-2009
2 reacties

Geachte heer/mevrouw,

ongeveer een maand geleden heb ik mijn telefoon besteld bij GSMweb. Dit betrof een Samsung Omnia HD of I8910. Het leek een hele mooie aanbieding: goedkoop en ik kreeg er route 66 bij, kortom DE reden om de telefoon bij GSMweb te kopen. Bij de aanvraag kreeg ik een tweede aanbieding of ik screenprotectors voor een speciale prijs wilde kopen. Dat wilde ik wel. Wat blijkt nu:

1: het toestel was niet op voorraad waardoor ik op het toestel moest wachten

2: het bijgeleverde route 66 WERKT NIET OP HET TOESTEL!

3: ik heb nogsteeds de (betaalde) screenprotectors niet ontvangen

Ondertussen heb ik minstens 7 of 8 keer met de klantenservice gebeld maar het enige wat zij kunnen/willen doen is een mail naar de desbetreffende persoon sturen. Als je vraag om doorverbonden te worden naar die persoon mag dit niet. Wat betreft de screenprotectors heb ik helemaal nog geen bericht ontvangen en wat betreft route 66 mag ik m terug sturen en 18E terugkrijgen (het bedrag van de telefoon), terwijl route 66 120E waard is. Of ik mag wachten op de software update van Samsung waarvan ze beloofden dat deze 2 weken terug zou verschijnen.

Omdat ik niets anders kan doen dan mailen en bellen (met een paar callcenter medewerkers die alleen mailtjes kunnen versturen) wil ik graag weten hoe ik verder druk kan uitoefenen omdat ik dit niet over mijn kant wil laten gaan. Ik zal mij ook verder orienteren via de rechtswinkel maar het mooie zou zijn als jullie hier een item van kunnen maken in jullie programma :-)

Met vriendelijke groet,

E. Dol

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.