BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

verkeerde prepaid kaart gekocht

Bijdrage door gebruiker
24-03-2004
3 reacties

Ik heb via Mobile2pay een telfort pre-paid telefoonkaart gekocht. Ik bestelde deze omdat ik dacht dat ik deze nodig had voor mijn telefoon. (Ik heb via tel2 een pre-paid kaart maar in mijn display staat telfort, ging er vanuit dat ik deze kon gebruiken). Via telfort kreeg ik een prepaid code om op te waarderen, dit ging natuurlijk niet want blijkbaar kan ik alleen via tele2 opwaarderen, wist ik toen niet. NU heb ik over en weer gemaild met Telfort en mobile2pay omdaty ik niks aan de kaart heb. Krijg als antwoord dat ze hem niet meer in kunnen nemen en moet hem maar in mijn kennissen kring zien te verkopen, want ze konden niet nagaan of ik de code al had gebruikt. Nu heb ik in mijn kennissenkring toch rond gevraagd en niemadn heeft een telfort prepaid kaart, heb nu wel al 20 euro voor de kaart betaald maar kan hem niet kwijt. Wat kan ik hier nog aan doen om mijn geld terug te krijgen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.