BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

verkeerde informatie Otto

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
14-01-2007
  •  
4 antwoorden
  •  

Op 12 januari heb ik een mooie RVS vaatwasser besteld bij Otto. Hij was in de opruiming nog maar 379,-. Nadat ik mijn bestelling geplaatst had ging ik eens kijken voor welke prijs de leverancier (Bosch) deze vaatwasser zelf aanbood. Ik kopieerde het serienummer van de site van Otto naar die van Bosch en tot mijn grote verbasing kwam daar een andere vaatwasser naar voren. Ik heb Otto gebeld en gevraagd welke vaatwasser ik geleverd zou krijgen. Otto heeft research voor mij gedaan en kwam tot de ontdekking dat er een verkeerd plaatje op de site stond en dat de vaatwasser die ik had besteld, een model van 3 jaar geleden was. Otto wil mij nu niet de vaatwasser leveren die op het plaatje staat maar mij een ander model sturen die in de prijsklasse 379,- euro valt. Ik mag hem bekijken en wanneer het niet bevalt, kosteloos retourneren. Kan ik van Otto eisen dat ze me de vaatwasser leveren die zij als voorbeeld hebben gegeven op de site? Wat zijn mijn rechten?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.