BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verkeerde factuur en verkeerd abonnement

Bijdrage door gebruiker
17-06-2014
7 reacties
Ik had tot 4 juni 2014 een abonnement met onbeperkt bellen/smsen en 4GB internet per maand, op 29 mei kreeg ik een sms dat ik € 90,- over mijn databundel heen had verbruikt, ik heb natuurlijk meteen op mijn Vodafone app gekeken en daar stond dat ik nog meer dan 1GB tegoed zou hebben, omdat 29 mei Hemelvaartsdag was waren jullie niet bereikbaar en kon ik dus pas de volgende dag contact opnemen, na een dag zonder internet (dit was door jullie afgesloten) heb ik gebeld met Khalid L. van de klantenservice hij heeft het nagekeken en het was een fout van jullie ik had helemaal niet teveel gebruikt en dit zou per direct worden teruggedraaid en de kosten zouden natuurlijk niet in rekening worden gebracht werd mij verzekerd! Tot mijn grote verbazing krijg ik nu een factuur van jullie van €159,91 deze ga ik natuurlijk niet betalen, jullie zijn je afspraken niet nagekomen, hebben mij meer dan een dag onterecht zonder internet laten zitten en dan verwachten jullie dat ik een factuur ga betalen die niet voor mij bedoeld is? Op 4 juni heb ik mijn abonnement vroegtijdig verlengd omdat mijn toestel stuk was, ik heb afgesproken met de afdeling verkoop dat ik een abonnement zou krijgen met onbeperkt bellen/smsen en 2GB internet en €314,- zou bijbetalen voor mijn Iphone 5s tot mijn grote verbazing werd mijn bundel verlengd met 300 min en 1GB internet, ik heb natuurlijk meteen gebeld en kreeg van Angela (afd.Facturen) te horen dat het inderdaad in het systeem stond dat ik heb afgesproken onbeperkt bellen/smsen en 2GB internet en ze bevestigde ook dat het gesprek was opgenomen en dat het dus geen probleem moest zijn om het terug te draaien (het is immers de fout van Vodafone), tot op heden heb ik weer niks gehoord, ik zit nu met een abonnement die ik nodig heb voor mijn werk maar dus niet kan gebruiken omdat ik dan boven mijn bundel uit kom, uit noodzaak heb ik dus een prepaid kaart en een toestel moeten kopen om mijn telefoongesprekken met klanten te kunnen voeren, ik zit met een internetverbinding die zo traag is dat ik kan gaan koffie zetten voordat hij een pagina heeft geopend. En ik ben ontzettend veel tijd en energie kwijt om achter jullie aan te zitten terwijl het de fout van Vodafone is!

Deze mail heb ik meerdere keren gestuurd naar Vodafone en heb ook ongeveer al 10 keer gebeld, wat zijn mijn rechten?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.