BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verkeerd ingelicht

Bijdrage door gebruiker
30-08-2011
4 reacties
Hallo,

Ik ben al 5 jaar klant bij Hi. In maart heb ik met de Hi klantensevice gebeld omdat ik graag een nieuwe mobiel wou en me goede wou laten inlichten. Ik heb toen wel drie kwartier met een mevrouw van de klantenserivce aan de telefoon gehangen en uiteindelijk besloten een Samsung Wave te kopen want daar kon namelijk alles op wat ik wil, zei de vrouw van de klantenservice. Waaronder internet, whatsapp, apps en gewoon smsen.

Toen ik de telefoon in huis kreeg bleek dat ik er helemaal niet op kon whatsappen en heb ik een klachtenmail naar Hi gestuurd. Zij zeiden dat ze er niks aan konden doen dat ik 2 week zichtermijn had gehad en dat die verstreken waren. Maar die 2 week zichtermijn vielen precies in mijn wintersportweek door een vertraging van levering door Hi.. (Besteld voor 17 uur? Volgende dag in huis... Nou niet dus.. Heb er minstens 2 wk op moeten wachten en toen was ik er dus niet.)

Nou heb ik de mobiel al enige tijd en het is best een handig ding maar mijn sms kosten lopen de spuigaten uit, omdat ik dus geen whatsapp heb, en daarbij komt ook nog eens dat de mobiel de laatste tijd steeds ineens uitvalt.

Ik vind dat Hi mij verkeerd heeft ingelicht en wil dus eigenlijk gewoon graag een mobiel mét Whatsapp. Wat zijn mijn rechten nu nog en wat voor stappen moet ik hiervoor ondernemen?

Bedankt alvast!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.