BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Verkeerd abonement T Mobile via The Phone House webshop

Bijdrage door gebruiker
23-09-2008
2 reacties

Twee maanden geleden heb ik een nieuw mobieltje met abonement aangeschaft via de webshop van The Phone House.

Dit omdat het goedkoper was dan in de winkel uiteindelijk heeft het me veel meer geld gekost.

Probleem is namelijk dta ik ipv mijn bestelling belminuten sms bundel en onbeperkt internet alleen belminuten heb gehad.

Bevestiging hiervan heb ik nog steeds in bezit.

Afijn bestelling via webshop gedaan paar dagen later mannetje aan de deut alstublieft even foto van uw legitimatie en bankpas hier tekenen veel plezier met uw telefoon.

Dus lekker bellen sms en internetten en er later achter komen door middel van de bankafschrijving dat er honderden euro's afgeschreven worden ipc 31.50 omdatdesms en internetbundelblijkbaar vergeten zijn.

Drie weken geleden naar de winkel van The Phone House gegaan alle papiertjes gekopierd en opgestuurd prima geholpen daar.

Ondertussen zelf gebeld e mail gestuurd maar tot nu toe niet meer dan de standaar replytjes dat de gegevens zijn ontvangen en ik op de hoogte gehouden wordt.

Op de hoogte gehouden wordt ? houdt dat niet in dat er enige vorm van comunicatie dient te zijn vanuit The Phone House.

Ondertussen staat de volgende rejkening weer online die ook nogeven schrikken was omdat er tussen dat ik gestopt ben te internetten en sms en nog wat tijd zat.

Bellen met de klantenservice levert ook niet meer op dan de standaard reactie is in behandeling ligt nu bij T Mobile, hoezo ik heb met The Phone House een dealgemaakt waarbij hun in gebreke zijn gebleven.

Hoe kan ik hier het beste verder mee gaan ondertussen heeft het mij al een hoop centjes gekost en of ik ze nog terugkrijg ik weet het niet.

Het meest storend is nog wel dat je gewoon weken niks hoord en van het kastje naar de muur gesuurd wort.

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)