We hebben een 'Surfen en Bellen Onbeperkt' pakket bij Het Net.In verband met onze verhuizing hebben wij vier weken van te voren onze nieuwe gegevens aan de Helpdesk doorgegeven. Vijf dagen van te voren zouden wij een nieuwe Experiabox ontvangen en de oude zou opgehaald worden. Maar er gebeurde niets. We wonen nu ruim drie weken op ons nieuwe adres en hebben nog steeds niets gekregen, en kunnen dus niet bellen (behalve mobiel) en ook niet Internetten en e-mail ontvangen.Paar keer de Helpdesk gebeld, die zeggen dat het in behandeling is of zelfs de gegevens niet kunnen vinden en ons verwijzen naar de Klantenadministratie. Aangetekende klachtenbrief gestuurd, drie weken geleden, maar geen enkele reactie, zelfs geen reden waarom het zo lang duurt.Het Net blijft wel in gebreke t.a.v. zijn contractsverplichtingen. Kun je op grond daarvan overeenkomst opzeggen? We willen er wel van af intussen, en willen ook vergoeding van gemaakte kosten.Wie weet raad?Jan