BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verhuizing bij tele2 schiet niet op!

Bijdrage door gebruiker
02-02-2012
2 reacties
ik heb op 19 december mijn verhuizing doorgegeven bij tele2. het zou 3 weken duren voor de verhuizing verwerkt was. Prima geen probleem zou 2 dagen zonder alles zitten. Kan ik mee leven.
Ging ik een paar dagen voor dat tele2 zou gaan leveren op mijn nieuwe adres kijken hoe het met de verhuizing zat, zag ik tot mijn grote verbazing dat mijn verhuizing geannuleerd was!!!! Ik had hier zelf helemaal niks geen bericht van gehad. Ik tele2 bellen vragen hoe het zat. Wisten ze bij de klantenservice ook niet. Zou teruggebeld worden. uiteindelijk werd ik terug gebeld kreeg ik te horen dat de vorige bewoners de lijn nog bezet hielden en dat ik zelf maar moest gaan oplossen dat de lijn weer vrij kwam. Die mensen hadden de verhuizing doorgegeven aan kpn op 9januari.Hierdoor kon tele2 de verhuizing pas weer in werking zetten na die datum. En moest ik daarna nog eens 4 weken (en waarom nu ineens 4 weken ipv 3 weken!!) wachten tot het allemaal geregeld was!! Baal hier heel erg van zit dus zonder internet en telefoon en tv. Heb veel extra kosten gemaakt door dit geintje van tele2. Ik heb ze schriftelijk in een aangetekende brief in gebreken gesteld en wil graag een vergoeding voor de extra gemaakte kosten. Maar verrasing heb ik niks meer op terug gehoord!

Zijn er meer mensen met deze ervaring met tele2. En is het mogelijk om mijn contract nu te ontbinden aangezien tele2 een maand hun dienst niet leveren?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.